ساخت ربات تلگرام با گوشی؛ آموزش ساختن ربات بدون برنامه نویسی پلازا

ساخت ربات تلگرام با گوشی؛ آموزش ساختن ربات بدون برنامه نویسی پلازا

قبل از اینکه این آدرس را در آدرس بار مرورگر خود قرار دهیم لازم است، به رباتی که ساخته‌ایم، چندین پیام تستی بدهیم، تا دقیقا متوجه کار تابع getUpdates شویم. در داده‌ای که به ما برگردانده می‌شود، اطلاعاتی که تمامی آن مربوط به ربات ما است، را به ما می‌گوید مثل، id ربات ما چیست، نام ربات، نام کاربری، اینکه این ربات می‌تواند، در گروه‌های تلگرامی عضو شود یا خیر و … بعد از انتخاب گزینه‌ی Edit About از ما می‌خواهد که یک متن برایش ارسال کنیم، تا در قسمت پروفایل (Profile) ربات متن درباره (About) را نشان دهد. بعد از ارسال متن، دوباره متن موفق آمیز به ما نشان می‌دهد، و با زدن دکمه‌ی Back to Bot به بخش تنظیمات ربات می‌رویم. که ما طبق راهنمایی Bot father یک نامی را قرار می‌دهیم، برای مثال ما نام این ربات را ” ربات تلگرامی سون لرن ” می‌گذاریم، و شما هر نامی به دلخواه خود می‌توانید، قرار دهید. برای کنترل ربات نویسنده و طراح خود برنامه هایی را معرفی و روش کار با آنها را آموزش میدهیم.

  • اول باید از Botfather برای ایجاد ربات خودمان در داخل تلگرام استفاده کنیم.
  • امروزه ربات‌های تلگرام به لطف Web Apps for Bots به طور کامل جایگزین وب سایت می‌شوند.
  • بعد از ارسال متن، دوباره متن موفق آمیز به ما نشان می‌دهد، و با زدن دکمه‌ی Back to Bot به بخش تنظیمات ربات می‌رویم.
  • این ربات از یک موتور و جریان مستقیم و دو باتری ساخته شده است و می تواند روی آب شناور بماند و حرکت کند.
  • این نام باید به انگلیسی بوده، هیچ فاصله ای نداشته باشد و حتماً به کلمه ی bot ختم شود.
  دانلود برنامه تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی برای اندروید مایکت

با این روش می توانید اقدام به ساخت ربات تلگرام فارسی کنید؛ آنهم بصورت رایگان. برای آگاه سازی گروه اول و هم برای کمک به گروه دوم به زبان بسیار ساده
آموزش ساخت ربات بصورت پیشرفته را توضیح می دهیم. اگر چیزی از برنامه نویسی نمی‌دانید، ساخت ربات یا بات تلگرام برایتان کار بسیار دشواری است. البته وقتی این متن را می‌خوانید، یعنی فرد خوش شانسی هستید! چون بعد از این آموزش می‌توانید به راحتی ربات تلگرام خودتان را بسازید و سفارشی سازی کنید. دانشجویار با توجه به نیاز بسیاری از مخاطبین عزیز، اقدام به تهیه و تولید یک پکیج طلایی آموزش برنامه نویسی PHP کرده است که ماحصل تجربه چندین و چند ساله متخصصان این حوزه می‌باشد.

ساخت ربات با بازوی مکانیکی ساده

از راه‌اندازی اولیه تا استقرار و نگهداری، کل فرآیند یک سفر پرارزش و یادگیری فراوان را ارائه می‌دهد. یکی از آسان ترین و ارزان ترین شیوه برای ساخت ربات تلگرام استفاده از رباتساز های آنلاین مانند 7bot هست. سون بات یک رباتساز آنلاین رایگان هست که می توانید ربات دلخواه خودتون رو رایگان بسازید و برای پیشرفته تر کردن اون و افزودن امکانات از پنل های مختلف استفاده کنید. در این شیوه شما بدونی برنامه نویسی می توانید ربات تلگرام خود را خیلی سریع بسازید و از آن استفاده کنید.

پیدا کردن API

در پیغامی که Bot father به ما می‌دهد، به ما می‌گوید که در ساخت و مدیریت ربات‌های تلگرامی می‌تواند کمک کند. اما همان‌طور که قابل مشاهده است، چندین گزینه یا دستور با رنگ‌های آبی وجود دارد، که شبیه به لینک هستند، که ما در آموزش ساخت ربات تلگرام با PHP ، با چند تا از آن‌ها کار خواهیم کرد. تلگرام به دلیل امکانات ویژه ای که در اختیار کاربران خود قرار می دهد، به یکی از محبوب ترین پیام رسان ها تبدیل شده است. یکی از کاربردی ترین ویژگی های این پیام رسان، امکان ساخت ربات در تلگرام است.

  آشنایی با فلسفه آموزش و پرورش کتابینوفن مرجع روانشناسی واقعی

اگر تمام مراحل بالا را طبق تصاویر و به ترتیب انجام داده باشید، حالا شما موفق به ساخت ربات تلگرام بدون برنامه نویسی شده اید. حالا می‌توانید این ربات را برای کاربردهای موردهای نظر خود از جمله کارهای آموزشی، ارتباط با دیگر افراد و گروه ها و غیره به کار ببرید. اگر در خصوص ساخت ربات تلگرام سوال یا تجربه ای دارید می توانید آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. با اتصال به ربات پدر می‌توانید قبل از اتصال به ربات خود به تلگرام، یک نام و نام کاربری  ارائه بدهید.