ویلا سازی + نکات کلیدی در ساخت ویلا درآوید | villatobesaz

ویلا سازی + نکات کلیدی در ساخت ویلا درآوید | villatobesaz

در واقع، طراحی محوطه یک قسمت مهم از عملیات ساخت ویلا به صورت اصولی شناخته می‌شود. طراحی پلان ویلا جهت‌گیری، مساحت و ارتباطات فضاهای داخلی ویلا را تعریف می‌کند. طراحی خانه ویلایی شما باید بر مبنای ایده طراحی و سایت پلانی صورت پذیرد که حاوی توپوگرافی زمین است.

  • با توجه به تلاطم بازار ایران (عوامل سیاسی، کمبود گاز در زمستان و برق در تابستان و …) و عدم ثبات قیمتها، تغییر قیمت متریال به صورت هفتگی یا ماهانه محسوس می‌باشد.
  • صفر تا صد ساخت ویلا موضوعی پرکابرد بین سازنده ها و اشخاص که رواج دارد.
  • به این دلیل که عدم توجه به بودجه منجر به تحمیل هزینه‌های فراتر از انتظارتان می‌شود.
  • در این مرحله با در نظر گرفتن درصد معینی خطا، هزینه‌های برپایی و عملیات ساختمانی به علاوه هزینه های بالاسری برآورد می‌شوند.
  • در سبک طراحی ویلا مدرن جمله معروف  Form Follows Function  (فرم دنباله عملکرد است)، صادق است.

ویلایی که در تصویر زیر مشاهده می کنید، نشان می دهد طراحی و ساخت ویلا چیزی فراتر از دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی است. محوطه سازی موضوعی است که در صورت داشتن فضای کافی می توان برای ویلاها اجرا نمود. طراحی راه پله و پیاده رو ایده ای است که به راحتی در محوطه ویلا می توان اجرا نمود.

هزینه طراحی ویلا چقدر است؟

این درحالیه که سنگینی سازه هنگام زلزله می تونه بر علیه سازه عمل کنه و اتفاقا نقطه ضعف سازه خواهد شد. یکی از چالش های ما در پروژه هایمان علاوه بر حل پیچیدگی های سازه بحث بهینه کردن سازه ها برای مقابله هرچه بهتر با زلزله است. این مجموعه با بیش از ده سال سابقه فعالیت در صنعت ساختمان، توانسته است پروژه‌های بسیاری را با موفقیت به پایان برساند و اعتماد کارفرمایان خود را جلب کند. این مرحله باید توسط افرادی متخصص با تجهیزات کامل و رعایت تمامی نکات ایمنی صورت بگیرد.

  آموزش تعمیر لوازم خانگی در استان خوزستان

سازه سبک تر، هزینه کمتر

طراحی پلان و نقشه عمارت اصلی به همراه محوطه سازی بیرونی، اولین گامی است که باید برای ساخت ویلا طی کنید. به طراحی نقشه ساخت ویلا، زوایای پنهانی از پروژه برای شما آشکار می شود. ممکن است تا پیش از طراحی پلان، اطلاع دقیقی از برآورد هزینه ها و مبلغ تمام شده نداشته باشید. اما پس از طراحی نقشه، انتخاب نوع متریال، متراژ زیربنا و متراژ ساخت، مشخص کردن ددلاین زمانی و تعیین دستمزد، برآورد رقم حدودی هزینه ها برای شما میسر می شود. در پلان ویلا، جانمایی تمامی المان ها به همراه جزئیات دقیق آن ها وجود دارد.

بلکه باید هزینه های زیادی را نیز سالانه انجام دهید تا استخر را سالم و تمیز نگه دارید. در حقیقت هزینه ی مصرف برق و آب و البته پاک سازی آن را نیز باید در نظر داشته باشید. احتمالاً اگر بخواهید که اقدام به ساخت ویلا کنید، اولین چیزی که به ذهنتان می رسد، ساخت یک استخر دل چسب و جذاب در فضای ویلا است. تصور کنید که در فصل گرما یا سرما، یک استخر خنک یا گرم داشته باشید که می توانید خستگی های روز را از تنتان به درببرد. در حقیقت خیلی از افراد، برای ساخت ویلای خود حتماً ساخت استخر در ویلا را نیز در نظر می گیرند. بتن ریزی و اسکلت بندی ساختمان نیز باید تحت نظارت مهندسین انجام شود.